Polis gick in på psyket och tog Sazgar 11.00

Jag har varit med om det förr. Helger, midsommar, juldag och nu Luciadagen. DÅ tror polis och Migrationsverk att ingen bryr sig.
Sazgar och hennes man har ringt till mig och berättat att polisen tog Sazgar för att åka med henne till Förvaret i Flen där hennes man väntar. Sen bär det iväg till Arlanda där ett Lufthansflygplan ska ta dem ut ur landet.
Media är igång. Rapport är på väg till Förvaret. Expressen, Radio Örebro och Ekot i P1 har jag pratat med flera gånger.
MÅNGA är engagerade och sover INTE ruset av sig efter lucianatten! Många är upprörda och ringer till olika myndigheter.
Fortsättning följer.
Jag återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0