JESUSMANIFESTATIONEN I STOCKHOLM 3 maj

Från hela vårt land börjar nu folk göra sig redo för att åka till Stockholm för att visa Sverige att vi är många människor från flera olika länder som tror på Jesus Kristus och som anser att den kristna tron är något som vårt land behöver.
Det ska bli mycket spännande att besöka de olika mötena runt om i Stockholm på lördagen. Redan vid 10-tiden börjar ett stort bönemöte i Filadelfiakyrkan på Rörstrandsgatan, min barndoms kyrka.
Jag ska rapportera utifrån vad jag sett och upplevt på söndag kväll. Jag har med mig kameran. Kolla även på Rapport och Aktuellt måste också förmodligen göra något inslag i sina kvällssändningar på lördagen annars vore det märkligt. LÄS HÄR FRÅN DAGEN
Inför Jesusmanifestationen:

Elisabeth Sandlund, chefredaktör, Dagen
Sju skäl till att vara med imorgon» Imorgon, lördag, inleds Jesusmanifestationen i Stockholm. Dagens chefredaktör, Elisabeth Sandlund, listar sju skäl till varför just du ska delta.

Läs också:
» Jesusmanifestationen ska ge aha-upplevelse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0