Ofelia Namazova i radio Örebro på måndag

image148

Ofelia Namazova som jag skrivit om i min bok har ju själv skrivit en bok om sin flykt till Sverige och tiden som gömd. Den heter PRÖVNINGENS TID. Nu har Radio Örebro fått tag på boken och har bjudit in Ofelia till studion nu på måndag den 19 maj mellan klockan 9.30 och 10.30. Kan du inte få in Radio Örebro kanske du kan lyssna via Internet.
Ofelia tar snart studenten. Nyligen fick hon motta flera pris på KDU:s årsmöte. En tjej med fart, engagemang, mycket empati och skarpt intellekt.
Jag är glad att jag får vara din extrapappa".
Joel får nog prata med Ofelia om att ge ut boken i en större upplaga för nu finns inte en bok att få tag på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0