Jacques och mitt hjärta

Idag har jag tillbringat större delen på akuten i Filipstad och Karlstad. Då var det skönt att komma hem på kvällen och läsa att vi i Kristen Gemenskap fått vara med och öppna Jacques hjärta för Jesus, som han skriver i sitt mail här nedan.


"Hej! Jag hoppas du mår bra. Jag vill tacka dig för att du hälpa mig att öppna hjärta till Jesus. Jag fortsätta att be, sjunga och dansa till Gud med min family i Pingskyrkan. Jag ska planera att komma och hälsa på min gamla kristen family i Filipstad . Gud välsigne. Hälsningar Jacques



Jacques kom till Filipstad och fick ta emot Jesus. Efter bibelundervisning och upplevelser med Jesus lät han döpa sig. Sen flyttade han till Kristinehamn. En sån hälsning som idag styrker en när man  kämpat för många människor som passerat ens hjärta, ibland med stor smärta i kampen för uppehållstillstånd, sjukdomar och andlig nöd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0