Migrationsverket börjar lyssna till oss?

Under en tid har jag skickat en mängd fakta om hur kristna blir förföljda i muslimska länder för sin tro. Jag har skickat boken HEMLIG FRIHET (www.gospelmedia.se) till olika instanser på Migrationsverket.
Idag kom ett beslut angående en iransk familj som konverterat till kristen tro. De har fått INHIBITION, vilket betyder att deras tidigare beslut om avvisning skall stoppas tillfälligt i väntan på att Migrationsverket ser över hela deras ärende. Hoppas att Förvaltningsporcessenheten i Skåne (som det gäller i detta fall) verkligen tar sig tid att läsa boken och tränga in i alla fakta.
Mycket ofta kommer det avslag i min brevlåda så när man får ett brev med detta innehåll blir man verkligen glad. Det brukar alltid betyda något positivt och ses som ett tecken på en positiv förändring.

Flyktingar har idag fått en stor gåva från en av besökarna på denna blogg. STORT TACK!!!

Jag har idag fått en gåva från en familj som är trogna bloggläsare. De har skickat pengar till hjälp för gömda flyktingar och invandrare som är i stort behov av hjälp. Jag hade precis ropat till Gud om hjälp för dessa människor. En av dem som jag idag har förmedlat hjälp till har bett till Gud i flera dagar och även fastat. Den andre personen har just börjat vända sitt hjärta i bön till Gud i Jesu namn. Jag har uppmuntrat honom till att be i Jesus namn eftersom det är en sådan styrka och kraft i namnet Jesus. Ni som gett denna gåva skall veta att ni verkligen varit ledda av Gud och de som fått hjälpen idag och jag är enormt glada. Gud välsigne Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0