Ofelia fick max antal röster

Jo, Ofelia blev invald i Kristdemokraternas partistyrelse med 237 avgivna röster av 237 möjliga. Hon blev intervjuad bland annat av SVT 24 Direkt:s Karin Andersson. I intervjun berättade Ofelia Namazova om det stöd hon hade från skolan i Filipstad samt av församlingen Kristen Gemenskap Filipstad-Hällefors under det år som familjen levde som gömda.
Jag lyckönskar Ofelia och säger som jag ofta sagt: Bränn inte ut dig. Vila ibland!

Här gratulerar Ofelia mig på min 58-årsdag. Ofelia längst till vänster. Hon levde då som gömd, men vågade sig ut på en biltur.





www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=173080 DAGEN om partiledningen som valdes idag.

Kommentarer
Postat av: Birgitta Ohlsson

HELT OTROLIGT!!!!

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!

Men som sagt, tänk på Bengts ord; ta det lite lugnt ibland....

Lyckönskningar från

Birgitta på Hammarö

2009-06-27 @ 17:29:15
Postat av: Xperia

Säg att detta är ett skämt. Ofelia? (hon som gick i kloster enl. Shakespere?)



Att Hägglund blev återvald som partiledare lär väl inte komma som nån nyhet..



Vem skulle dom annars ha valt?



Den öppet kaxigt bibehomofobe och respektlöse navelpetaren Sacredeus?



Tur att Piratpartiet finns att rösta på vid nästa val.



Som ett minst sagt fräscht alternativ- jämfört med att äldre religiösa kd- karlar här petar bibelpolitiskt i väljarnas sängkammare - och kräver genital lydnad- enligt deras heliga "bok".

2009-06-27 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0