Sonya Isaacs-en av mina favoriter

Nu vill jag presentera en fantastisk sångarfamilj. The Isaacs sjunger bluegrass men man kan absolut inte begränsa dem till endast den kategorin. Lyssna här och se musikvideon med Sonya i How can I forget. Sweet holy Spirit och It is well with my soul sjunger Sonya tillsammans med sin syster, bror och mamma som är av judisk börd.
Detta är sånger som berör på djupet!

Sonya Isaacs - How Can I Forget
 
"Sweet Holy Spirit" By The Isaacs

"He Aint Never Done Me Nothin But Good" By The ..

Sonya Isaacs - How Can I Forget

"It Is Well With My Soul" By The Isaacs

Kommentarer
Postat av: Carro

Hej där! Ser att du skrivit inlägg om flyktingar. Jag är lite nyfiken hur det fungerar... om du vet menar jag. När en flykting får brev om att ärendet lämnats över till polisen, hur lång tid tar det då till de kommer och hämtar flyktingen? Hur vet man det?

2009-03-24 @ 23:27:25
URL: http://marycaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0