Migrationsverket har synat min blogg


742 besökare på 10 dagar

Migrationsverket har kollat min blogg.
Med anledning om det kan tänkas att Naser Rezais kristna tro kan ha blivit känd skriver man att de inte kunnat utläsa hur många besökare bloggen har, "men verket noterar att de senaste blogginläggen helt saknar kommentarer."

Verket menar att Naser kan återvända till Afghanistan och hålla tyst om sin tro.
Nu får jag tid fram till den 14 november med att yttra mig över Migrationsverkets åsikter. Sen kommer Migrationsdomstolen att fatta sitt beslut om det finns hinder att verkställa utvisningen av Naser.

Bloggen hade de tio senaste dagarna 742 besök varav 453 unika besökare.
En blogg med foton på Naser när han deltar i kristna gudstjänster och vid hans dop kan läsas av vem som helst i hela världen. Vid dopet fanns flera afghaner med som inte är kristna.

Jag skriver varje dag på Facebook och där brukar folk kommentera. Här är det mer sparsamt. Jag får också kommentarer här på bloggen som jag inte lägger ut eftersom jag försöker besvara frågor via mail. En del rasistiska kommentarer lämpar sig inte heller för publicering.

Kampen för religionsfriheten fortsätter. Även om ingen i hela världen skulle veta att Naser är kristen, har han rätt att vara det och utöva sin kristna tro, läsa bibeln och gå på gudstjänster.

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Självklart har alla rätt att utöva sin tro. Människor som ev. vill Naser illa kommer inte att kommentera detta på din blogg........

2011-11-09 @ 16:22:14
Postat av: Lisbeth Holmblad

Ditt arbete kan inte nog uppskattas!

Du tänder säkert fler eldar!( du har tänt mig starkare i arbetet för konvertiter - mitt flicknamn:Eldh!)!!! Så...

Guds rika välsignelse önskas för ditt fortsatta arbete.

2011-11-10 @ 11:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0