Bloggen har inte somnat in

Har inte hunnit eller orkat skriva på några dagar.
Har också tänkt att skriva om saker som hänt först efter att ha lyssnat på alla sidor och försökt bilda mig en uppfattning.
Denna helg har vi haft vår son Joel med familj hemma hos oss. Vi har lekt jättemycket med de båda flickorna Andrea och Alisa. De är så jättegoa och duktiga. Ni skulle se deras minspel ibland. De ser så finurliga ut ibland och visar sån humor.
Idag har vi haft ett jättebra möte på Träffpunkten. Jag fick tillfälle att använda min julgåva, en projektor till datorn. På mötet visade jag några sånger från Hillsong, Frizon, Homecoming med familjen Collingsworth och ett underbart och gripande vittnesbörd från Kalara Kyrka. Naturligtvis deltog åhörarna på mötet också med sång, lovsång, bön, vittnesbörd och förbön. Vi läste Guds källa, Livets vatten som ger kärlek och glädje. Det behövs verkligen i vår vardag. Vid fikat hade vi mycket att samtala om.
Jag önskar alla en mycket bra vecka. Gud välsigne er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0