Sommarens glädjeämnen

 
 
 
            
Jag har plockat blåbär idag, inte alls långt från vårt hus. Titta så fina och stora!
I torsdags blev jag överraskad på vår bibel och bönetimme. Knut överlämnade denna fina blombukett från pingstförsamlingen. Det kändes som om vi var tillbaka för 25 år sedan då jag var pastor i Pingstkyrkan. Roligt och rörande.
Idag har jag besökt ett par afghanska unga män i Hällefors. Det var ett gripande möte med fängslande livsberättelser. Tänk att Jesus når in i Afghanistan genom visioner, internet och människor som är villiga att dela med sig av sin kristna tro trots enormt stora risker för liv och säkerhet.
I morn har vi gemensamt möte klockan 10 i Pingstkyrkan, Hällefors då Eero Hedin ska sjunga och tala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0