Andlighet på villospår


http://www.jnytt.se/nyhet/30879/en-tredjedel-av-sveriges-befolkning-utovar-new-age


New Age får allt fler anhängare och nyandliga inslag i samhället ökar ständigt. Ett på senare tid viktigt inslag i hälso- och sjukvård är mindfulness, som fokuserar på medvetenhet och sinnesnärvaro. Det många inte vet att detta har sin grund i New Age upplyser Gunilla.

- En tredjedel av Sveriges befolkning håller på med New Age. Horoskop, tarotkort, kristaller, stenar, Qigong, mindfulness och liknande hör under namnet New Age. Målet med mindfulness till exempel är att bli som Buddha, det är sjunde vägen i buddhismens livshjul.



Kommentarer
Postat av: Arne Strand.

ANDLIGHET PÅ VILLOSPÅR !!!.



http://missionxp.webblogg.se/2008/october/den-kristna-vanstern-vem-vad-var-nar-varfor.html#comment



http://www.thewatchman.org/se/blog/?p=11#comments



Arne Strand.

2010-05-15 @ 10:40:55
Postat av: Arne.

Ja -



ENLIGT MIN KOMMENTAR DU TORDES POSTA -



nu vet du varför jag alltid givit dig tumme ner,

du är i villfarelse enligt mitt förmenande,

du kommer inte få någon -

LÖN(fortsatt tjänst),

för din så kallade,

GUDSTJÄNST.



Vad du skrivit om är ingen -



ANDLIGHET PÅ VILLOSPÅR -



Den har aldrig varit -

PÅ RÄTT SPÅR -,

och har därför inte -

GÅTT PÅ VILLOSPÅR.



Det är den -



KRISTENDOM MED DESS PRAKTIK DU SJÄLV UTÖVAR,

SOM ÄR - ett av VILLOSPÅREN !!!.



Jag kommer inte ändra mitt beteende mot dig för detta,

om du nu skulle begripa att du är på villospår,

så får du själv söka dig därifrån med Guds Nåds Hjälp.



Arne Strand.

2010-05-16 @ 09:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0