Gemenskap och glädje

Jag använder mig rätt så mycket av Facebook. Har fått många vänner inte bara på Internet, utan också i verkligheten. Brukar också vittna om min tro på Facebook. Så här skrev jag ikväll efter att jag kom hem från ett underbart och härligt möte.

"Kom precis hem från vår torsdagssamling på Träffpunkten. Ikväll var det många som ville berätta vad Gud gjort i deras liv, t.ex. helande från svår sjukdom, fått förstahandskontrakt på lägenhet, hjälp med intyg och hjälp av vänner med olika praktiska saker. Vi upplevde verkligen Guds närvaro i en atmosfär av kärlek och stor glädje. Ikväll ett par nya vänner som var med för första gången. Jag är GLAD!"

Filipperbrevet 4:4 säger att vi ska glädja oss i Herren! Jag är så glad över att Gud alltid möter oss i sitt ord, i gemenskjapen med våra medmänniskor och genom sin helige Ande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0