Globala Veckan har startat


När jag tittade ikväll var det 127 träffar denna dag på bloggen.

92 av dem är så kallade unika besökare.

Siffrorna kommer att stiga eftersom flera organisationer, bloggar och enskilda har länkat från sina bloggar och från Facebook till denna blogg.
Det öppna brevet som vi i gruppen Forum för mångkultur och religionsmöte undertecknat röner stort intresse och jag får flera kommentarer och mail samt intervjuer.

Jag har idag skickat två viktiga brev till både Migrationsdomstolen och till Migrationsverket om Naser Rezai och hans kamrat Taher Khademi. Se blogginlägg nedan.

Samtidigt får jag besked från Kristet Center i Örebro hur deras afghanska pojkar fått permanent uppehållstillstånd. Och från Göteborg kommer rapport att i en kyrka i Göteborg har tre konvertiter fått avslag. Samma asylskäl, men olika bedömningar.

Det är därför vi kräver riktlinjer och vägledande beslut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0