Upprörande behandling av ung kvinna

Tänkte bespara er från fler inblickar från min kamp med Migrationsverket, men när jag gick igenom en veckas post hittade jag ett märkligt beslut. Tydligen har semesterlathet och brist på respekt för livet påverkat handläggaren. Han har klippt in några standardsvar i sitt avslag, men även lyckats skriva in fel namn. Nu ska jag överklaga till domstolen. Den unga kvinnan såldes som sexslav då hon endast var 14 år. Hoppas att NÅGON tar sig tid på domstolen och verkligen läser om allt hon varit med om och vad hon fruktar ska hända om hon utvisas till dem som utnyttjat henne. Hon är värd ett värdigt bemötande och någon som verkligen sätter sig in i hennes ärende och ser till att hon inte hamnar i detta elände igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0