Körig vecka

Jag har inte skrivit på bloggen på hela veckan, men jag har inte precis legat och latat mig hela dagarna.
I början av veckan spelade vi in en film för SVT2 Värmlandsnytt och sen har jag gjort intervjuer med Värmlands Folkblad, Nya Wermlandstidningen, Filipstads Tidning och TV4 samt suttit i direktsänding i radio Värmland idag. Även Gospel Media har spelat in tre filmer som ligger på deras hemsida där jag berättar om boken. Idag har Jocke som har bloggen filipstad i folkmun gjort en film. Han har lagt ut delar av den och skall lägga ut mer i helgen.
Efter all denna uppståndelse kring boken När världen kom till stan känns det som att jag behöver vila i helgen.
Ska skriva mer nästa vecka. Då kommer jag också att vara med på Bokmässan i Örebo och göra några intervjuer med riksmedier.
Kristen Gemenskaps hemsida har legat nere ett tag. Det är dock inget sabotage utan beror på att vi byter domän.

Igår åkte jag och hämtade två lådor med böcker. Att få hålla i boken som jag jobbat med så lång tid kändes underbart. Jag har ju aldrig fött barn, men jag kan tänka mig att det kan vara ungefär samma lyckokänsla som en mor upplever. Att se den färdiga boken som man gått och burit, först i sina tankar och sedan kämpat med på datorn och kollegieblocket, det är en härlig känsla. Jag har ringt till dem som jag skriver om och frågat om detaljer och vad man kan ta med och vad som inte lämpar sig att skriva om-det har varit en lång och ibland grannlaga uppgift.
Det har redan kommit jättefina blommor och lyckönskningar och jag känner mig otroligt glad och nöjd.

Boken kommer att finnas hos de flesta bokhandlarna i Värmland samt på olika bokhandlare i Sverige, samt på Gospel Media 019-18 60 10 www.gospelmedia.se
Vi kommer även att sälja den på Erikshjälpen Second Hand i Filipstad.

Vill du beställa boken genom mig kan du skriva till [email protected]

BOKEN KOSTAR 150:- men går du med i Gospel Medias bokklubb kostar den bara 119:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0