Må bra-kurs i oktober

Min svåger Folke Steen har i många år arbetat med att hjälpa människor till inre helande. Han har haft kurser i många länder. I Sverige har han ofta besökt Svenska Kyrkans stiftsgårdar för att själavårda människor med sår och trauman i sina liv. Nu har vi den stora glädjen att ha honom på besök i Filipstad och Hällefors den 12-14 oktober. Jag vill redan nu "puffa" för dessa samlingar som är GRATIS. Precis som vi servar vår bil och andra prylar behöver vi serva vår själ. Du behöver alltså inte må dåligt för att ha ett behov av att delta i kursdagarna. Man kan tänka förebyggande också!                                            

                                                   MÅ BRA KURS PÅ KRISTEN GRUND
                                                 "HELANDE FÖR HELA MÄNNISKAN"

Fredagen den 12 oktober till och med söndagen den 14 oktober

Själavårdaren och pastorn FOLKE STEEN undervisar.

Fredag och lördag i Pingstkyrkan, Filipstad

Söndag i Betel, Hällefors

  Fred.12 okt.kl.19 Inledning. 19.10 Tidiga sår och tidiga välsignelser

20 Servering. 20-15 Se mig-så mår jag bättre!

Lörd.13 okt. kl. 10-12 För församlingens styrelse, äldste och personer i ledarställning.

Kl.10 Själavårdssamtalet

Kl.10.45 Fikapaus

Kl. 11 Att lyssna på rät sätt.

Kl.15 Vanliga människor i helandet tjänst

Kl. 16 Överlåtelse-att våga lämna ifrån sig.

17 Fikapaus

17.30 Släpp fram det övernaturliga!

Sönd.14 okt. kl.11 För en helande miljö i staden: "Sök den stads bästa dit jag har fört er". Jeremia 29:7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0