And the story never ends????

Alice och jag stod utanför Handelsbanken 9.59. Blev vänligt insläppta klockan 10.00. MEN nu fanns inga blanketter!!! för ifyllande av id-kort.
Blanketterna beställdes i måndags via post. Jag frågade i måndags om det inte gick att beställa eller hämta ut via internet, men fick nekande svar.
Vi får kolla in på Handelsbanken senare idag. I morgon är jag i Stockholm och jag måste vara fysikt närvarande då Alice ska få sitt id-kort för att bekräfta att det är Alice som är Alice. När vi gick ut från banken mötte vi en kund som sett Alice på TV. Han tyckte det var ett krångligt moment 22-fall, men skrattade uppmuntrande att det nog skulle ordna sig.
Vi HOPPAS att det ska gå vägen på fredag klockan 10.
Fortsättning lär följa......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0