Uppdatering Sazgar och Ardeshirs avvisning

Luciamorgon.....Sazgar ringer förtvivlad och gråter. "Jag blöder, men en sköterska som undersökt mig idag på morgonen säger att det är normalt". Normalt? NEJ! Det kan vara början till missfall.
Jag ringer på nytt Rapport och Dagens Eko. Mailar Radio Örebro och ringer föreningen Glöm aldrig Pela och Fadime. Ann Kristin Bladh på GAPF är djupt skakad av den planerade avvisningen och hon känner starkt för Sazgar som hon är i kontakt med gång på gång. Hon har jobbat på TT och anser att detta är en nyhet som inte hör till de vanliga. Därför borde media berätta om det som händer.
Utanför psyket i Eskilstuna sitter redan Expressen.
Polisens besked som skulle komma klockan 8 vet jag inget om ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0