Sagostig i Lesjöfors

Idag var Madeleine, Johannes och jag ute på en låmngpromenad i Lesjöfors. Det blev en intressant promenad på cirka 3 kilometer. Stigen utgår från Lesjöfors Museum.
Längst ner ett par kort från min födelsedag då min syster Siw också kom och hälsade på med sin man Stellan.


Madeleine sjunger så det ekar i skogen. Hon hittade en mic. I bakgrunden syns Lesjöfors sångkör.



Larven larvar sig inte. Han är bara lite hungrig.



Syster Siw Sjöberg. Aktiv i Pingstkyrkan och kyrkans second hand, aktiv i närradio, hemgrupper och duktig skribent. Skriver mycket fin poesi.



Maud och jag i hammocken.



Siw och Stellan.

Kommentarer
Postat av: KristerH

Fridens Bengt. Jobbar som familjesödjare till en iransk flyktingfamilj, letar efter en hyresrätt till familjen som är trångbodd. I sthlmsområdet är det nästan hopplöst att få tag i hyresrätter då det mesta ombildas till bostadsrätter. Här är det Mammon som styr utbudet. Hur ser du som politiker på den bostadspolitik som nu råder? Mvh. Krister.

2009-07-22 @ 08:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0