Vilken effektiv myndighet!!!!
Jag skickade några angelägna frågor till Migrationsverket och fick följande svar som jag anser är skrattretande löjligt av en myndighet som slukar miljoner i administration:
DETTA ÄR ETT AUTOSVAR! DU KAN INTE SVARA PÅ DETTA MEJL/ THIS IS AN
AUTOMATICALLY GENERATED REPLY! YOU CAN NOT REPLY TO THIS E-MAIL.
Ditt mejl har inkommit till Upplysningen på Migrationsverket. Under
perioden 30 mars - 31 augusti kan det vara svårt att få kontakt med
Migrationsverkets upplysning, både per telefon och via mejl. Detta beror
på att Upplysningen ska genomgå ett utvecklingsarbete med målet att det
den 1 september ska finnas en mer tillgänglig kundtjänst på plats.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta medför men vi hoppas på er
förståelse och ser fram emot att kunna ge förbättrad service.
Vi kommer att besvara ditt mejl så fort vi kan.
DETTA ÄR ETT AUTOSVAR! DU KAN INTE SVARA PÅ DETTA MEJL/ THIS IS AN
AUTOMATICALLY GENERATED REPLY! YOU CAN NOT REPLY TO THIS E-MAIL.
Ditt mejl har inkommit till Upplysningen på Migrationsverket. Under
perioden 30 mars - 31 augusti kan det vara svårt att få kontakt med
Migrationsverkets upplysning, både per telefon och via mejl. Detta beror
på att Upplysningen ska genomgå ett utvecklingsarbete med målet att det
den 1 september ska finnas en mer tillgänglig kundtjänst på plats.
Vi ber om ursäkt för eventuella besvär detta medför men vi hoppas på er
förståelse och ser fram emot att kunna ge förbättrad service.
Vi kommer att besvara ditt mejl så fort vi kan.
Kommentarer
Trackback