Nyfiket barnbarn



I helgen hade vi besök av en liten "dam". Det var vårt yngsta barnbarn Alisa. Hon ville utforska sin nya värld och passade på att titta in i kakburksskåpet.


Det verkar som om faffa har ätit upp alla kakorna, men det är roligt i alla fall.


Tänka sig. Tomt i ALLA burkar, men faffa gav mig en riskaka i alla fall. Den gjorde jag smulor av och tog lång tid på mig att äta upp.



Det jag gillade mest hos farmor o faffa var tusenfotingen. De båda knapparna på huvudet var så goda att suga på. Farmor kollade att de satt fast riktigt ordentligt, så jag fick leka med den.
På söndagen fick jag åka i farmors bil till Karlskoga där mamma, pappa och storasyster väntade för vidare färd hem till Örebro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0