Längtan att få praktisera evangeliet

Det har varit lite problem med bloggen en tid. Därför har mina senaste inlägg blivit lite förkortade och avhuggna. Hoppas det ska funka nu.
 
Min första New Wine-konferens lär inte bli den sista. Det jag gläds mest över var att se alla barn, ungdomar och barnfamiljer. Nya generationer tar vid och de söker sig till källan med det friska vattnet. De lär sig att borra sina egna brunnar, dricker, men ger sen vidare. Gospel Media sålde rekordmånga böcker. Nu har jag läsning med mig hem för några veckor, men i morn ska vi ta ett av våra barnbarn med till ett glasscafé och kanske gå och meta upp några fiskar. Ha en välsignad sommarvecka!
På söndag i Pingstkyrkan i Hällefors ska jag dela intryck och berätta lite av vad jag lärde mig på konferensen. Jag hoppas att vi också ska ta tid till att PRAKTISERA allt vad vi lärt oss om att lyssna till Guds röst, be för de sjuka och låta den helige Ande verka i våra liv.
 
Idag börjar hemresan för vår äldste son med familj. De kommer hem från Pakistan. Ser fram emot att träffa de fyra pojkarna Emanuel, Nathanael, Samuel och Daniel och mamma Maria.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0