Fyra säckar leksaker, skor och kläder

Tack alla som gjort det möjligt för mig att glädja flera barnfamiljer på flyktingförläggningen i Lesjöfors igår! Det måste ha varit någon "där uppe" som planerade allt för tänk vad allt passade perfekt för just den familjens barn!!!Dessutom mötte jag en man som jag haft kontakt med som "råkade "befinna sig i Lesjöfors när han egentligen bor på en helt annan ort i ca 25 mil bort. Nu fick han en Jesusfilm och adressen till en internetsajt för daritalande och en mycket bra kontaktperson på orten där han bor som jag också "råkade" ha lärt känna den senaste tiden.
Precis innan jag satte mig i bilen för att åka hem ropade en kvinna på mig. Hon hade tänkt skicka ett sms och be om ett samtal, men nu var det bara att gå över gräsmattan och prata.
Tänkt att få vara ledd av den helige Ande och få gå i förutberedda gärningar. Då kan man uträtta mycket på tre timmar.
Nu hälsar vi välkommen till möten i helgen i Filipstad. På söndag klockan 10 har vi allkristen gudstjänst på Stora Torget. Efter gudstjänsten kan vi gå till Caféhuset och fika för en subventionerad fika.
Klockan 18 är det missionsmöte i Vasakyrkan då Josef och Maria Sjöberg berättar om sitt arbete i Pakistan.
Hjärtligt välkomna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0