Paus i bloggskrivandet

Som ni märker har jag inte skrivit på bloggen på ett bra tag. Jag är rätt så aktiv på Facebook, men har även dragit ner skrivandet där nu i sommar. Denna sommar är den första på många år som vi kunnat varva ner för att vila och hämta nya krafter. Förra veckan hjälpte jag sonen Joel på Gospel Media att sälja böcker på New Wine-konferensen i Vänersborg. Det gick bra, men jag hade jobbigt med förkylning och astma. När jag kom hem hostade jag väldigt mycket och har därför tagit det extra lugnt.
Jag vill önska alla en bra sommar. Jag har idag röjt bland 100-tals böcker i hemmet och upptäckt några böcker som jag ännu inte hunnit att läsa. Det passar bra nu när jag måste ta det lugnt för att bli frisk.
Vi är så glada för att vår äldste son Josef med fru Maria och de fyra sönerna är hemma i Sverige. Vi har haft dem på besök och ska träffas i morgon igen. Jag har varit ute och fiskat med några av barnbarnen. Här ser ni Josef och Marias yngste son Daniel. Han är glad för fiskarna som han metat upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0