Ett fantastiskt stort mirakel

Jag tror att min fru och jag igår var med om något alldeles unikt. Att bli hembjuden på mat till en somalisk familj med deras vänner och dela deras glädje och gemenskap är nog inte så vanligt. Flera års gemensamt projekt är genomfört och nu kunde vi tacka varandra och Gud för ett helt unikt och fantastiskt mirakel. Under 25 års ideellt arbete med flyktingar har jag aldrig varit med om något liknande.
Tack alla vänner på Facebook och här på bloggen samt andra vänner som stöttat på många olika sätt.

Idag har jag undervisat på Örebro Missionsskola. I morgon blir intervju med SVT i Pingstkyrkan i Karlstad.
Det handlar om iranska konvertiter.

Här ett par bilder från Storfors Baptistförsamling där jag medverkade för någon vecka sedan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0