Medverkar i sommarprogram i Pingstkyrkan i Karlstad

https://www.youtube.com/watch?v=M2q5DZrrCbc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1WHcz9cWDvXi3HKAiV9_l8_AJshu3d1Tg1YgPxEs_QicsDWJ8y0t6_xWQ
 
 
 
Det är inte ofta som jag berättat om detta, men det handlar om livsavgörande händelser som fått stor betydelse för mig och mitt engagemang för flyktingar.
En gästande pastor i Dala-Järna, där vi bodde på 70 och 80-talet fick i en vision se mig tillsammans med många mörka människor. Många trodde att jag skulle bli missionär, kanske i Afrika, men det var en föraning om något helt annat som Gud ledde mig in i. Ett arbete där jag fått möta tusentals flyktingar från ett 60-tal länder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0